Na svatého Ivana



Nový den, čistý list papíru,

A tak: Dobré ráno! - po špatném večeru.

Čistý list papíru a skvrna od kávy,

prosáklé víno ze včera i dnes část vypráví.

Část příběhu - otazník místo vět,

dostává do varu mozkové závity,

snad propila jsem stovek pět

a pila jsem pro radost nebo snad pro city?

Hlavička papíru zelená od trávy,

odstavec modrý, to, jak jsem snášela ti modré z nebe,

uprostřed košilka, co nemá rukávy,

jak strhla jsi ze mě šaty a já pak z tebe.

V začátku svatozář,

na konci uhašená

a místo slov vepsala jsem tvoji tvář,

víc jsem snad zatlačila, že obtiskla se dál,

další list papíru úspěšně zaplněn.

Kleknu si na kolena,

přej si, prosím, to, co bych si přála...

Ať pro nás dvě zítra začne zase den...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ryby

Motýlek

V noci jsem snila