V noci jsem snila

V noci jsem snila sen,

o světě, který byl tak krásný a čistý,

jako Tvoje duše.

 

Vzduch voněl jako Ty

a já jsem se nemohla přestat nadechovat.

Chtěla jsem se obklopit Tvou vůní

a utopit se v ní.

 

Všude kvetly bílé růže

jako v zámecké zahradě,

a modré orchideje

jako v tropické džungli.

 

Všechno jídlo chutnalo sladce,

jako chutná Tvůj polibek,

a já jsem nemohla přestat jíst.

 

Všude jsem slyšela Tvůj smích

jako hudbu, která mě naplňovala.

Cítila jsem Tvé doteky

jako teplo, které mě hřálo.

Cítila jsem i Tvé slzy,

které padaly na mou hlavu

jako kapky letního deště.

 

Nebe, moře, hory,

všechno mi Tě připomínalo.

Prošla jsem ten svět celý

a nepotkala jsem nikoho.

 

Ty jsi ale šla celou dobu se mnou

a nikdo jiný mi nechyběl.

Ty jsi můj celý svět

a já bych chtěla snít pořád dál.

 

Když se ale probudím

a Ty jsi tam se mnou,

nechybí mi nic.

Jsi má síla a můj život.

Chci s Tebou sdílet svět,

navždy a vždycky.

Miluju Tě, Adélko,

víc než cokoli na světě.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ryby

Motýlek